235.


''Bądź tęczą wśród chmur.''
Jestem przekonana, że większość osób nie zna wartości swojego uśmiechu. Dla mnie dzień staje się piękniejszy kiedy widzę osoby które kocham, jak są szczęśliwe i zadowolone z życia. W sekundę potrafię być nie miła jeśli czuję, że ktoś nie docenia moich starań. Uśmiech od człowieka którego się bardzo kocha może być lekiem na wszystko. Wniosek jest prosty: UŚMIECHAJMY SIĘ! :) 


Bądźmy dla siebie uprzejmi. Słowo ''Dziękuję'' i ''Przepraszam'' nie boli. Jestem przekonana, że wiele mogą zmienić w naszym życiu. Podam może głupi przykład ale prysznic wieczorem jest dla nas czymś normalnym prawda? Dziwię się, że okazywanie sobie wzajemnie uczuć nie jest takie oczywiste. Jeśli kogoś kochamy i wiemy, że ta osoba czuje do nas to samo, nie wstydźmy się mówić jej tego codziennie! 



Fot. Ania Bogudzka

Płaszcz - SH
Kamizelka - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - H&M

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje nastawienie :) Świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja i zdjęcia, ja zawsze staram się być uśmiechnięta i patrzeć pozytywnie :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No coz ,ludzie szczesliwi porazaja szczesciem otoczenie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger