238.


Akcja ''KOŁDERKA DLA KUNDELKA''
Wielkimi krokami zbliża się zima. Niestety nie każdy ma możliwość przebywania w ciepłych domach. Ten okres jest w szczególności trudny dla ludzi bezdomnych oraz dla zwierząt w schronisku. Już ponad 3 lata pomagam bezpańskim psom i kotom z Konina. Również w tym roku chciałabym zachęcić do takiej pomocy Was!



W Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Koninie brakuje wielu rzeczy. Zaczynając od karmy (której nigdy za wiele) kończąc na klatkach. W tym roku również organizuję zbiórkę kocy, pościeli, poduszek i oczywiście jedzenia dla zwierzaków. Jeśli chcielibyście pomóc odezwijcie się do mnie! Lub bezpośrednio do schroniska. Z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania. O przekazanie rzeczy na terenie Konina oraz Warszawy nie musicie się martwić. Zawsze znajdę czas aby się z Wami spotkać.
Kontakt:
michalinaryznar@gmail.com
Instagram: ryznarek 
Facebook: In Concrete Jungle
Również można wysyłać do mnie paczki pocztą tak jak w poprzednich latach.



Schronisko dla Zwierząt w Koninie potrzebuje:
- karmy suchej
- puszek z jedzeniem 
- kocy, pościeli, poduszek itd.
- nakrętek
- zabawki

Mam nadzieję, że w tym roku się przyłączycie! Z roku na rok idzie mi coraz lepiej w organizowaniu tej akcji. Pomóc może każdy tylko wystarczą chęci! 

10 komentarzy:

  1. popieram takie akcje ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na posta! Brawo

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham i cenię ludzi, którzy pomagają na rzecz innych ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za takimi akcjami! W tym roku, zaadoptowaliśmy psa Augustyna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Jak cudownie, ze adoptowaliscie a nie kupiliscie :)

      Usuń
  5. Mieszkam daleko ale przypomnialas mi ze niedaloko mnie tez jest schronisko ,jutro je odwiedze,pozdrawiam z Katowic

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, świetny post. dobrze, że nagłaśniasz takie akcje. :) chciałabym wziąć do siebie psa ze schroniska, niestety nie miałabym dla niego zbyt wiele czasu, ale kiedyś na pewno to robię.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blisko mnie również jest schronisko i zastanawiam się nad adopcja jakiegoś pieska :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwspanialsze sa adoptowane psiaki ,polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger