170.


Happy Birthday In Concrete Jungle ! 
Dokładnie 3 lata temu założyłam bloga. Wcześniej prowadziłam fotoblogi i inne strony ale In Concrete Jungle traktuje bardzo poważnie. Minimum dwa razy w ciągu tych trzech lat chciałam go usunąć. Tylko dzięki paru osobom tego nie zrobiłam. Jak wszędzie, były tutaj wzloty i upadki. Z biegiem czasu patrząc na parę stylizacji mam ochotę wsadzić głowę w piasek i napisać karteczkę ''to nie byłam ja''.. Każdy popełnia błędy i sztuką jest się do tego przyznać. Statystyki świadczą tylko o tym, że jest sens prowadzić bloga dalej. Dziękuje każdemu z osobna za zaglądanie tutaj. Ponad 116 tysięcy wyświetleń na blogu. Ponad 4 tysiące fanów na facebooku. Ponad 20 razy wchodziłam we współprace z firmami. Może niedługo 1 tysiąc obserwatorów na instagramie. Dziękuje! Bez Was mój blog by nie istniał. Ciężko jest połączyć czasowo wszystkie pasje w moim życiu. Mam nadzieję, że będzie tutaj tylko lepiej a Was będzie jeszcze więcej. Czego mogłabym życzyć sobie w trzecie urodziny In Concrete Jungle? Większej ilości postów. Częściej wchodzenia we współprace, oraz spełnienia wszystkich moich blogowych marzeń :) 






Jeśli chcielibyście zrobić mi mały prezent to zapraszam do obserwacji :
Facebook  - In Concrete Jungle
Instagram - ryznarek 
Snapchat - ryznarek

18 komentarzy:

  1. gratuluję! oby tak dalej!

    _________________
    fashionblogger,stylig&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia ;) Takie na totalnym luzie. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to spełnienia blogowych marzeń życzę :) I kolejnych butelek Picolo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio czytam coraz więcej postów typu ,, rok bloga'', ,,drugie urodziny bloga'' a tutaj już trzecie!
    Bardzo ci gratuluje i życzę dalszych sukcesów w pisaniu!

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, boskie zdjęcia :)
    Stooo lat! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje , radosc z zycia to podstawa Mariolka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiej rocznicy i wytrwałości w prowadzeniu bloga ♥
    Życzę jeszcze większych sukcesów!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow podziwiam Cię bo ja prowadzę od lutego i czasem brakuje mi już sił

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalszej wytrwalosci zycze, bloga masz swietnego!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat sto lat - oby tak dalej kochana i jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes szalona !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości :D Super, że tak długo już prowadzisz bloga, obyś za rok, za dwa, a nawet za 5 świętowała kolejne urodzinki i oby prowadzenie bloga sprawiało Ci dużo satysfakcji i radości :)
    Ja sobie ostatnio uświadomiłam, że każdy mój post to ok. 1 strona A4, a na blogu jest już ponad 200 postów, to wyszłaby już z tego niezła książka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Cię, że już tak długo prowadzisz bloga i życzę kolejnych 3 lat!
    mój blog –>KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, oby tak dalej! Dobrze, że nie zrezygnowałaś, prowadzisz świetnego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger